Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)

Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man) - Hallo sahabat LIRIK LAGU , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Keluang Man, Artikel Krisya, Artikel OST, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)
link : Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)

Baca juga


Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)

Lirik lagu Keluang Man adalah ost kepada animasi Keluang Man yang pernah popular satu masa dahulu. Animasi ini sangat menarik kerana ianya memaparkan kisah adiwira yang menentang kejahatan dengan watak - wataknya yang agak kelakar. Ianya mengisahkan seorang pemuda yang menjadi superhero dengan memakai kostume keluang man dan mempunyai seorang pembantu iaitu Tiung Man. Dialog - dialog dalam animasi ini sangat kelakar. Diharap suatu hari nanti Keluang Man akan kembali ke persada hiburan animasi tanah air.

Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)
Dia
Bagai seorang pahlawan
Menjadi pembela
Pada yg tiada upaya

Dengan ketangkasan
Langkah pergerakannya
Menewaskan musuh
Yang membuat angkara
Dialah satria

Biar pun dimana jua
Dia datang dikala malam tiba
Melakukan tugas mulia

Didesa juga dikota
Dia akan memberikan baktinya
Demi hidup aman sejahtera

Keluang man
Keluang man
Keluang man



Demikianlah Artikel Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)

Sekianlah artikel Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man) dengan alamat link https://liriklagucuy.blogspot.com/2017/01/lirik-lagu-keluang-man-krisya-ost.html

0 Response to "Lirik Lagu Keluang Man - Krisya (OST Keluang Man)"

loading...