VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH

VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH - Hallo sahabat LIRIK LAGU , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Faiz Subri, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH
link : VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH

Baca juga


VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH

Tahniah kami ucapakan kepada Faiz Subri yang telah dinobatkan sebagai pemenang bagi anugerah PUSKAS di Zurich awal pagi tadi. Mohd Faiz Subri merangkul Anugerah Puskas Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA) untuk jaringan gol paling cantik sepanjang 2016.

Berikut adalah video gol Faiz Subri yang telah mengharumkan nama beliau dan juga mengharumkan nama Malaysia di persada dunia.



The first Malaysian to be nominated for the FIFA Puskás Award has claimed the prize, with Mohd Faiz Subri’s remarkable swerving free kick emerging as the best goal of the year after millions of votes on FIFA.com from fans across the world.

Berikut adalah video ucapan Faiz Subri menang anugerah PUSKAS.




Tahniah Sekali lagi daripada kami di 1liriklaguu.blogspot.com



Demikianlah Artikel VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH

Sekianlah artikel VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH dengan alamat link https://liriklagucuy.blogspot.com/2017/01/video-faiz-subri-puskas-menang-anugerah.html

0 Response to "VIDEO FAIZ SUBRI PUSKAS MENANG ANUGERAH"

loading...