Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis

Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis - Hallo sahabat LIRIK LAGU , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis , kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Iman Balqis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis
link : Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis

Baca juga


Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis

Lirik Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis. Dengarkan lagu daripada Iman Balqis yang berjudul Jatuh Cinta. Semoga anda terhibur.


Jatuh Hati
ku lihat kamu
berlegar legar di kaki lima
cuba berkata kata
dengan rakan yang baru sahaja kamu kenali

ku perhatikan saja
sambil tersenyum melihat gelagatmu
gayamu mempersona sehingga membuatku
jatuh hati padamu

ku ingin kau ada
sentiasa ada disisiku
mencipta memori terindah
kita bersama

kini aku jatuh hati kepadamu
kini aku jatuh hati kepadamu
jatuh hatiku kepadamu
padamu ku jatuh hati

pandangan pertama bukan yang kedua
aku terima seadanya
engkau hanyalah insan biasa

mencipta memori terindah
kita bersama

kini aku jatuh hati kepadamu
jatuh hatiku kepadamu
padamu ku jatuh hati

pandangan pertama bukan yang kedua
aku terima seadanya
engkau hanyalah insan biasa

aku harapkan setia
agar kekal bersama ku
selamanya

aku inginkan bahagia
pesona cinta kita berdua

Tonton Video Klip Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis 




Demikianlah Artikel Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis

Sekianlah artikel Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis dengan alamat link https://liriklagucuy.blogspot.com/2017/09/lagu-jatuh-hati-iman-balqis.html

0 Response to "Lagu Jatuh Hati - Iman Balqis "

loading...