Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat)

Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat) - Hallo sahabat LIRIK LAGU , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel MARA, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat)
link : Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat)

Baca juga


Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat)

Lirik Lagu MARA (Majlis Amanah Rakyat). Lagu Mara ini adalah Lagu Majlis amanah Rakyat atau lebih dikenali dengan nama MARA.

Majlis Amanah Rakyat (MARA), sebuah agensi Kementerian Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah, ditubuhkan pada 1 Mac 1966 di bawah Akta Parlimen sebagai sebuah badan berkanun hasil daripada resolusi Kongres Ekonomi Bumiputera pertama pada tahun sebelumnya.


Lirik Lagu Mara
Demi


Demikianlah Artikel Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat)

Sekianlah artikel Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat) dengan alamat link https://liriklagucuy.blogspot.com/2017/09/lirik-lagu-mara-majlis-amanah-rakyat.html

0 Response to "Lirik Lagu Mara (Majlis Amanah Rakyat)"

loading...